40årsfesten i september🎉🍾🍾🥂🥰

Wow igår kväll var det äntligen dags för monsters fest .40 år som jag blir nu den 4:e september ,men då är jag på Tjejresa till Barcelona i en vecka så fira gjorde vi igår. Det kom 35 fantastiska vänner och familjemedlemmar som klätt ut sig i Texas Tema.Jätteroligt att se hur alla tänkt vad Texas är, 

VadHade du valt??! 
De flesta valde att köra på cowboy/Cowgirl 😀 några var indianer o även någon som valt bordell/glädjeflicka ,vilket gäng hahahaha . 
Men det vart den bästa festen Ever och jag är 
Trött men superlycklig idag😅😍🍾🍾🍾. 

Vi började med att Grilla hamburgare med massor av tillbehör ,vilket vart väldigt uppskattat. Sen en fantastisk fylld chokladmuffins med dolche och en maräng med en cowboyhatt som väninna gjorde i present. ❤️. 
Sen vart det present öppning och wow vilka presenter då🤪🤩. Det vart Ernst ljusstakar och stora Ernst vaser,massor med blommor och ett jättehjärtballong från mina döttrar o man ,sen fick jag en Tattinger Nobel 2017 , denne ju lite speciell då jag jobbar Nobelbanketten varje år i 18 år nu med just denna vännen som gav den. 
Sen fick jag 5500kr till min Barcelonaresa nästa vecka(om nån missat det)hahahaha. 

Vi fortsatte kvällen med att sjunga karaoke som min gamla vän Angela från Stockholm fixade ,vi har jobbat som karaokevärdinna i Stockholm i 20 år . Så det var jättekul att hon kom😍. 

Halv 3 inatt gav vi tillslut upp då bubblet var slut o ungdomarna drog på krogen 😅😂. jag och vännen Heidi skrek av lycka då vi faktiskt varit vakna o dansat o sjungit hela kvällen efter kl 23:00 hahahaha. Godnatt o sov gott 😅🌹🌹😘🙏🍾🍾🍾🍾🍾

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress