Årets mål 2019.
Hej allihopa,hoppas ni alla haft en härlig jul och ett fantastiskt nyår🍾🙏😀.
Det har verkligen jag haft. Bara myst med familjen på alla håll i landet . Min julklapp till mig själv i år var att inte stressa . Och tänk vad mysigt det vart för oss alla 😂. Hinna ut och springa mellan julgröt och julmat 😀 . I julklapp fick jag 2 saker som har med löpningen som jag önskat mig länge.😍 
Medaljhållare och GöteborgsVarvet 👏👏👏💪💪

(null)
Tänk vad härligt att få springa dessa alla härliga halvmaraton . 
Jag anmälde mig även till Lidingöloppet på30km  (null)
Det kommer bli en stor utmaning att klara detta men det är ju utmaningen isig som är det roliga🤪💪💪. Allt går om man vill 😀. 
Jag har även en ännu svårare utmaning i år som allt kommer kretsa kring lite. 
(null)

Detta kommer bli sjukt svårt men kommer springa med min Träningskompis Malin och ser det som en riktigt rolig grej att göra 😅😀😀😀. 
Nu gott folk börjar hårdträningen 😀. 💪💪💪👏 bara bita i och görat 👊👊👊👀
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress